Servicedesk medewerker

WILLEMEN GROEP is in veel opzichten een ambitieuze durver. De groep omvat tal van aannemingsbedrijven, toeleveranciers en projectontwikkelaars, alsook wegenbouwers. Vanuit een stabiel verleden en een rijke traditie bouwen we met 2.400 medewerkers aan prestigieuze projecten. Voor uitdagende projecten in binnen- en buitenland bedenken we de oplossingen van morgen. Met een stevig groeitempo, grote betrokkenheid en een no-nonsense bedrijfscultuur.

De ondersteunende diensten van de verschillende bedrijven zijn gecentraliseerd in Shared Service Centers (SSC). Deze structuur laat elk van de bedrijven binnen de groep toe om zich te concentreren op hun hoofdactiviteiten, wat resulteert in een verregaande efficiëntieverhoging.

Voor het Shared Service Center ICT zijn we op zoek naar een 

Servicedesk medewerker


Functie:

  • Als Servicedesk medewerker vorm je met het Servicedesk team het gezicht van het Shared Service Center ICT.
  • Je zorgt voor een goede afhandeling van alle verzoeken en incidenten die binnenkomen op Servicedesk en kan hierbij rekenen op enkele ervaren collega’s voor de meer complexe problemen.

Profiel:

  • We vinden het belangrijk dat onze Servicedesk medewerkers een intrinsieke motivatie hebben om klanten gelukkig te maken.
  • Competenties die hierbij passen zijn: enthousiasme, empathisch vermogen, dienstbaarheid, oplossingsgerichtheid, communiceren, verantwoordelijkheid en teamgericht.
  • Je biedt snelle resultaatgerichte oplossingen maar je werkt evengoed aan lange termijn oplossingen om terugkerende problemen te voorkomen.
  • Een proactieve houding, leergierigheid en net dat stapje extra zetten zonder dat daarom gevraagd is, helpt jou hierbij.
  • Je bent stressbestendig en een multitasker die zich snel aanpast aan de situatie van het moment.

Aanbod:

Je komt terecht in een sterk groeiende afdeling in een sterk groeiend bedrijf. Samen met onze collega’s binnen en buiten het Shared Service Center IT werk je elke dag mee aan de groei van Willemen Groep. Je krijgt de kans om vooraan in de rij te staan om met de meest recente innovatieve technologie aan de slag te gaan.

Wij streven naar een open bedrijfscultuur met twee-richtingscommunicatie. Oog voor opleidingen en doorgroeipotentieel in een moderne, dynamische bedrijfsvoering met ruimte voor zelfontplooiing.

Résumé de l'offre

Sector 
Beheer van gebouwen
Vastgoed / Immo
Architectuur (services)
Bouw
Catégories 
IT
Type Vacature 
Bediende