Project Assistent Commerciële Afdeling (Mechelen)

 

Willemen Groep is in veel opzichten een ambitieuze durver. Onze groep omvat tal van aannemingsbedrijven, toeleveranciers en projectontwikkelaars. Vanuit een stabiel verleden en een rijke traditie bouwen we met 2.400 medewerkers aan prestigieuze projecten. Voor uitdagende projecten in binnen- en buitenland bedenken wij de oplossingen van morgen. Met een stevig groeitempo, grote betrokkenheid en een no-nonsense bedrijfscultuur.

Ben je op zoek naar een nieuwe, gevarieerde administratieve functie, dan hebben wij voor jou de ideale uitdaging in ons hoofdkantoor te Mechelen:

 

Project Assistant Commerciële Afdeling (m/v)

 

Functie

 

Als Project Assistant ondersteun je de commerciële afdeling van Willemen Construct. Willemen Construct is een van onze aannemingsbedrijven in de business line bouw. We zetten als hoofdaannemer onze schouders onder tal van boeiende projecten: kantoren, residentiële gebouwen, ziekenhuizen, scholen, … We starten telkens vanuit een totaalvisie op nieuwe projecten en hanteren daarbij de kernwaarden goede service, kwaliteit, beroepsernst en competentie. Bij al onze activiteiten stellen we de klant, de dienstverleners en onze medewerkers centraal, omdat zij samen het menselijk kapitaal vormen die het verschil maken.

 

Een greep uit je takenpakket:

  • Je bent verantwoordelijk voor de opmaak en het beheer van preselectiedossiers en kandidatuurstellingen voor nieuwe bouwprojecten;
  • Je staat garant voor een piekfijne administratieve opvolging en reviseert alles dossiers op lay-out en inhoud;
  • Je zorgt voor de input van prospectiegegevens;
  • Je waakt erover dat alle nodige data (personeelslijsten, CV’s, relatiebestanden, attesten en certificaten,…) up-to-date staan;
  • Je onderhoudt zorgvuldig de contacten met alle betrokken partijen (architecten, studiebureau’s,…) en overlegt met hen waar nodig;
  • Je bent back-up voor de afdelingsmanager tijdens afwezigheden en springt in voor je collega’s waar nodig.

 

Profiel

 

  • Je beschikt bij voorkeur over minimum 5 jaren relevante ervaring in een administratieve functie;
  • Affiniteit met de bouwsector is een pluspunt;
  • Je bent een spontane en open communicator, administratief sterk en zeer nauwgezet;
  • Je communiceert vlot in het Nederlands en Frans;
  • Je weet van aanpakken, bent stressbestendig en zorgt voor een stipte naleving van de deadlines;
  • Je bent een echte teamplayer, jouw enthousiasme en gedrevenheid werkt aanstekelijk.

 

Aanbod

 

Je komt terecht in een open bedrijfscultuur met tweerichtingscommunicatie, we hebben oog voor opleidingen en doorgroeipotentieel en bieden ruimte voor zelfontplooiing. Overigens mag je rekenen op een motiverend salarispakket.

 

 

 

 

Résumé de l'offre

Entrepreneurs 
Sector 
Architectuur (services)
Beheer van gebouwen
Bouw
Vastgoed / Immo
Catégories 
Commerciële binnendienst (B2C)
Type Vacature 
Bediende

Entrepreneurs